دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی
دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی

باورم با من بود

باورم با من بود

 

باورم دستم بود

من و او پرسه‌زنان

و بیابان همه از نور و غرور

باورم با من بود

می‌دویدم دیگر

باورم با من بود.

 

ناگهان

         باور من

مثل این بود که طوفان گشته

کوه آتش، وحشی

دست من خالی بود

و زمین شعله کشید

باورم گم شده بود

و به جایش

               تردید

همه جا پر شده بود.

                                                                          زمستان ۸۹

                                                                                                    آرزو جمشیدی راد

به زودی یه پست جدید می زارم

یه روز برفی از پیشم رفتی
با چشات گفتی دوباره
واست بهارم دل و میزارم
این تنها یادگاره
عشق تو شوک بود به قلب خستم
ببین که بی تو شکستم
نکنه بمیرم تو رو نبینم یخ کنه دستای خستم.
هنوزم ارزومه دوباره دیدنت ارزومه ارزومه
کاش یه روز برسه لحظه ی رسیدنت ارزومه
عشق تو شوک بود عشق تو شوک بود
عشق تو شوک بود عشق تو شوک بود
همیشه پاییز وقتی تو نباشی
قلبم بی تو این جا میگیره
بعد تو نه دریا ، نه طلوع فردا
نمیتونه جا تو بگیره
کاشکی میشد عکس لحظه رو بگیرم
تا پیشم بمونی عزیزم
بدون هر جا باشی یکی توی دنیا به یاد چشاته هنوزم
هنوزم ارزومه دوباره دیدنت ارزومه ارزومه
کاش یه روز برسه لحظه ی رسیدنت ارزومه
هنوزم ارزومه دوباره دیدنت ارزومه ارزومه
کاش یه روز برسه لحظه ی رسیدنت ارزومه
همیشه پاییز وقتی تو نباشی
قلبم بی تو این جا میگیره
بعد تو نه دریا ، نه طلوع فردا
نمیتونه جا تو بگیره
کاشکی میشد عکس لحظه رو بگیرم
تا پیشم بمونی عزیزم
بدون هر جا باشی یکی توی دنیا به یاد چشاته هنوزم
هنوزم ارزومه دوباره دیدنت ارزومه ارزومه
کاش یه روز برسه لحظه ی رسیدنت ارزومه .



فرزاد فرزین