دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی
دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی

نوروز


درود بر فرزندان پارس و میراث داران کورش بزرگ

آغاز سال ۷۰۳۵ آریایی

سال ۳۷۵۱ زرتشتی

و ۲۵۷۲ هخامنشی

و ۱۳۹۲خورشیدى

برشما مبارک باشد .                     (آزاده جمشیدی راد)


همه چیز درمورد عید نوروز باستانی ایران

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

درود بر شما
عید نوروز بر شما هم مبارک

کامــــــران مـــجیدی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://pasargadmobil.mihanblog.com/

سلام عید شما هم مبارک باشه ایشالله سالِ خوبی داشته باشی.

کامــــــران مـــجیدی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://pasargadmobil.mihanblog.com/

آلبومِ جدید پویا بیاتی

♫♫♫
http://pasargadmobil.mihanblog.com/post/335

برات یه جمله ی مخصوص دارم

تورو من قد قلبم دوست دارم

میخوام ثابت کنم هرجور باشی

نمیذارم که از من دور باشی

به رویا میکشونم باتو خوابو

نگیر از خوابم این تصویر نابو

مثه آینه که دل میده به دیوار

منو تو قلب معصومت نگهدار

نشون دادی که خوب بلدی منو بهم بریزی

دست خودت نیست به خدا بخوای نخوای عزیزی

برای من کنج دلت یه جایی دست و پا کن

تورو خدا منو با اسم کوچیکم صدا کن

نشون دادی لیاقت دوست دارم رو داری

چه لحظه ای جون میده واسه عکس یادگاری

تکون نخور پلک نزن بهم نریزه ترکیب

یه خورده عاشقانه تر آهان...

حالا بگو سیب

♫♫♫

امیر یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ http://rahblog.mihanblog.com

سلام

سال نو شما هم مبارک

B & B یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ http://violett.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌کنی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

کامــــــران مـــجیدی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://pasargadmobil.mihanblog.com/

من زانو هایم را به اغوش کشیده بودم...
وقتی تو برای اغوش دیگری...
زانو زده بودی.

B & B جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ http://violett.blogfa.com

روی دیوار
روی سایه ایـــــ که به جا مانده از تو
چشــــم می کشم و دهانی که بخندد
به این همه تنهایی و انتـــظار ...
این خانه بعد از تو فقـــــط دیوار استـــــ
و تکه ذغالی که خطــــ می کشد
نیامدنتـــــــــ را ...

کامــــــران مـــجیدی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://pasargadmobil.mihanblog.com/

[گل][گل][گل]

مثل بارون شدم و نیومدی
مثل مجنون شدم و نیومدی
از غم تو مثل ابرای بهار
زار و گریون شدم ونیومدی
بی تو دارم میمیرم تو انتظار
بیشتر از این تو منو تنها نزار
دستای خالی و تنهامو بگیر
بی کسیهامو به روی من نیار
انتظارت میکشه آخر منو
سهم قلب من نکن شسکتنو
چرا از من تو دوری میکنی
تو که یادم دادی عاشق شدنو
نمیفهمی نمیشه نمیتونم
تا دوباره بی توتنها بمونم
کاش بفهمی که غم دوری تو
خیلی وقته که بریده امونم
عشقم از چشم تو افتاده چرا
تو گذشتی از دلم ساده چرا
چه جوری دلت اومد که بگذری
گریه هام یادت نیفتاده چرا
دیگه دارم اروم اروم میمیرم
ای خدا چکار کنم من چی بگم
وقتی عشقم دشمن جونم شده
من برم گلایمو به کی بگم

[گل][گل][گل]

کامــــــران مـــجیدی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://pasargadmobil.mihanblog.com/


سکــوتــ ــــ کـــه مــی کنــ ــم
مــی گــویـ ـی خــداحــافـ ـظ ...
لطفــ ـا دیگــر سکــوتــ ــــ هــایــم را تفسیــ ـر نکــ ـن !!

از طرف پدری مهربان یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
سال نوتون مبارک
با کمال احترام از شما دعوت می شود در ختم قرآن که از 1اردیبهشت شروع می شه شرکت فرمایید
برای تکمیل گروه 12 نفر کم داریم
اگه تمایل به شرکت دارید سریع اعلام نمایید تا فرم را ارسال کنم
هر روز توسط هر فرد حداقل 1 حزب خوانده می شود و اعضاحداکثر 120 نفر هستند و در پایان هر روز قرآن یک دور می شود
هر فرد بعد از 120 روز قرآن را یک دور کامل می کند
علاوه بر ثواب ختم گروهی قرآن در هر روز در پایان 120 روز ختم فردی کرده
لطفا به دوستان و خانواده خود نیز بگویید تا سریع اعضا جور شوند
اگر مایلید یا اطرافیان مایل بودیند میل بزنید و تعداد حزب های خواسته شده را بگویید
به دلیل پیش نیامدن سوء تفاهم : من از طرف و با همکاری و حمایت نویسنده پدر مهربان هستم بنابراین در مورد طرح فقط میل بزنید
منتظرم حضور سبزتون هستم
Mahdi_Zahra133@yahoo.com

نیلوفر دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

وبلاگ خوبی داری موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد