دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی
دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی

سورنا

بعضی وقتها اینقدر از وجود سورنا لذت میبرم که فکر میکنم خوابم. تا وقتی مادر نشده بودم اصلا تصور نمیکردم که مادر بودن چه لذتی داره اونم برای من که عاشق بچه هام

وقتی که سورنا صدام میکنه انگاررررررر دنیا رو بهم دادن تازگی ها میگه مامان جان!

دیروز داشت بازی میکرد بهم گفت مامان جان چیزی نمی خوایی؟

با کاراش و حرفاش دیوونه ام میکنه

داشتم فکر میکردم چقدر توی زندگی سوژه های زیادی واسه شاد بودن هست و ما ازش غافلیم


نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود ابراهیمی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ http://esf.blogfa.com/

سلام
مطلب زیاده برای آپ کردن، ولی دوست دارم مطلبی که میذارمو خودم باور داشته باشم، وگرنه شعارو که همه بلدن :D

دریا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ http://mandvbaz.blogfa.com/

سلام ، من امروز با وب شما اشنا شدم خیلی عالی بود و روحیه بالا بر ، وبلاگ تان را بوک مارک می کنم هر روز مطالعه می کنم
اگر مایلید شمانیز به ما سری بزندی

زنبوردار دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://kelariz1.blogfa.com



ار حضور گرمتون ممنونم اما متوجه نشدم ا کدوم شعر خوشتون اومد چون خودم اسم مطلبی رو که برای گلشیفته نوشته بودم رو شعر نمی زارم
اون فوقش یه دلنوشته باشه
در ضمن دعا می کنم خدا سورنای عزیز رو براتون نگهداره و بیشتر از وجودش لذت ببرین از طرف من شیش تا ماچ ش کنین

ممنون دوست عزیز

فرزاد جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

امیدوارم پسر شما، در آزادی پرورش پیدا کنه.
از همین حالا بهش یاد بده که زیر بار زور نره حتی اگه واسش سخت باشه.
مراقب باش شستشو های مغزی اطراف بهش اثر نذاره. امیدوارم خودت بدونی کدوم ها رو میگم.
و در پایان مراقب باش مانند ما نسوزه.

فرزاد عزیز من تلاشم رو میکنم ولی به نظرت فاییده داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد