دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی
دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی

اندر احوالات این روزهای ما

سلام به همه دوستان عزیزم ، هوس کردم یه خورده از خودم و سورنا بگم الان 4 سال و نیمش شده و حسابی شیرین زبون و خوردنی تقریبا یک ماهی میشه که می برمش کلاس ژیمناستیک خیلی علاقه نشون میده و دوست داره امیدوارم همیشه همینطوری باشه وقتی سر کارم مرتب با هم تلفنی حرف میزنیم وقتی با من قهره بهم میگه دیگه عضق شیرینت نیستم دیگه هم برات نامه نمی نویسم

روز به روز که بزرگتر میشه علاقه منم بهش بیشتر میشه نمیدونم تصمیم درستی گرفتم که دیگه بچه نیارم یا نه؟

با وجود کارم و بی حوصلگیم فکر کنم تصمیمم درست باشه چون اصلا توان شب بیداری و مشکلات بچه کوچیک و ... رو ندارم واقعا اگه یکی دیگه بیارم بهش ظلم میشه ...

مادر بودن چه حس قشنگیه امیدوارم همه بچه ها از نعمت مادر بهره داشته باشن

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

hamed شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=9940

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

آزاده شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://dalanebehesht.blogfa.com

الهی...
عزیزم حالا که خدا نعمت به این بزرگی بهت هدیه کرده برای کسایی که آرزوی داشتن یه کودک سالم و صالح رو دارن هم دعا کن

b & b شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://violett.blogfa.com

سلام.
آخی...
ان شاا...

روناک شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

افرین
فکر خوبیه
به هر حال داشتن بچه دوم و حتی سوم وسوسه کننده است اما ادم فکر که میکنه میبینه بهتره یکی رو درست بزرگ کنه تا دوتا بچه بی کیفیت!!داشته باشه
من که تو همین یکیشم موندم
خوش باشی دوستم

احسان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ق.ظ

ســـــــــــــــــــلام "

گفتم حالا چه متن طولانی ای میخای بنویسی

همش همین دوتا خط " تا اومدم بخونم که تمام شد //

اگه بتونی یه خواهر براش بیاری عالیه

واسه آینده ی خودتم خوبه //

همش بقول معروف تو جوونته //

آره بزرگ کردنش که سخته //

ولی خوب " بجه خوبه دیگه //

راستی کارت چیه آزاده !!!

مگه بده مختصر و مفید نوشتم الکی طولانیش نکردم؟کارمندم احسان جان خودم فکر میکنم اگر یکی دیگه بیارم اصلا وقت ندارم نگهداریش کنم

اهورا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ق.ظ http://ahurayi.blogfa.com

درود آزاده خانوم
من خبر نداشتم که شما مادر هستید
در مورد بچه و اینا هم که نظری ندارم من خودم بچه ام هنوز

x سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد