دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی
دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی

من زنم

من زنم

شانه ام میلرزد این آوار بغض و درد چیست ؟
این که زیر گوش من میگویدم برگرد کیست؟
چادرم  ر ا گه  بدست  و  گه  بدندان  میگزم
در    خیالم  هم  برای  بچه ها  نان  می پزم
باز  روی  صورتم  یاس  و  بنفشه  کاشته
مادرم  میگوید  از  جای  دگر ، دق  داشته
با  نم   اشکم ،  گلم  ر ا آبیاری   می کنم
در   خیالم  هم  برایش  خانه داری  میکنم
میدوم  اما،   نمیدانم  کجا  باید    گریخت
کوله  بار  غصه را باید کجاها دور ریخت
در    سرم  فکر  نها ر بچه هایم    میدود
یاد   سیلی   می کنم، برق از نگاهم میپرد
با،غل  و  زنجیر  با من مهربانی می کنی؟
در خیالت   از  وجود م   پاسبانی  میکنی!

خانه  جای  یکه تازی  نیست  زندانم نکن
خنده  را  هم  دوست دارم  باز گریانم نکن
من  جزامی  نیسم    آخر    که  پنهانم کنی
کافر  بی دین   نیم   تا  تو    بر ایمانم کنی
من   زنم، برگ  درخت بید  می نازد به من.نور می پاشم،   دل ناهید    می نازد به من.
من   زنم  ، دیدن ندارد     لحظهء  ویرانیم
دختر  کورش منم ، زشت است   سرگردانیم
آنچه حافظ گفت جعد مشک بو موی من است
آنچه سعدی نیز می نازد به او روی من است .
آنکه   چشمش   بر گل  خورشید می نازد منم
آنکه   در دستان   سردت عشق می سازد منم
با ز  روی   صورتم   یاس  و  بنفشه کاشتی؟
حرمتم   را   خوب    پیش   بچه هایم داشتی!

نیستی    محرم   مرا    بیهوده  حاشا می کنی
می شوم  ویران   و  تو  محرم  تماشا می کنی
در  میان  خانه ا م احساس  دوری    می کنم
نیست نامش  زندگی   تنها    صبوری می کنم
من   زنم   اما   شعورم   ر ا کسی دز دیده است
مانده ام   حیران  غرورم  را  کسی  دزدیده است
شانه ام میلرزد این آوار  بغض  و درد   چیست؟
آنکه من در خانه اش جان میسپارم، مرد نیست!

سارا ساعت

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ق.ظ http://maadar.blogsky.com

با سلام و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم
منتظر دیدار و محبت شما هستم
http://maadar.blogsky.com

شادی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام
چه شعر شیرین و قشنگی بود
ایوالله خیلی زیبا بود
و شاید یه کم تلخ ولی از زیباییش چیزی کم نمی کنه
موفق باشی

عاطفه یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ

بیش از اینها آه آری
بیش از اینها میتوان خامش ماند
می توان ساعات طولانی
با نگاهی چون نگاه مردگان ثابت
خیره شد در دود یک سیگار
خیره شد در شکل یک فنجان
در گل بیرنگ قالی
در خطی موهوم بر دیوار.........

با این وبلاگ قشنگی که داری تو خودت نمره ی بیستی..............

آرزو یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ


تا همیشه من برات شعر میگم قصه میگم
تا همیشه من برات ترانه و غزل میگم
تا همیشه من تو رو توی وجودم میذارم
تا همیشه من تورو مثل یه بت دوست میدارم
میشه تو گاهی فقط به من کمی فکر کنی
میشه تو از سر کوچه رد میشی تو کوچمون نگاه کنی
میشه تو یه نیم نظر به چشم من نیگاه کنی
میشه تو تو شعر من باشی و دعوام نکنی
میدونم که نمیشه میدونم رویایی ام
ولی تو مهربونم
بدون که من از ته دل تا همیشه
برای تو غزل موندن می خونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد