دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی
دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی

طلوع

چشم صنوبران سحر خیز

بر شعله بلند افق خیره مانده بود .

دریا، بر گوهر نیامده ! آغوش می گشود .

سر می کشید کوه،

آیا در آن کرانه چه می دید ؟

پر می کشید باد،

آیا چه می شنید، که سرشار از امید،

با کوله بار شادی،

از دره می گذشت ،

در دشت می دوید !

***

هنگامه ای شگفت ،

یکباره آسمان و زمین را فرا گرفت !

نبض زمان  و قلب جهان، تند می تپید

دنیا،

در انتظارمعجزه ... :

خورشید می دمید !

نظرات 15 + ارسال نظر
ندا مامان رادین شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

وای چقدر قشنگ بود این متنت.
ازاده جون به نظر من سزارین هیچ ترسی نداره ولی طبیعی رو نمیدونم.
به نظر من ببین خونواده مادری و پدریت زایمان طبیعیشون چه جوری بوده.منکه راضی بودم از سزارینم.
فقط کافیه به دو تا شیاف دیکلو فناک بدی به دست یکی از پرستارایی که تو اتاق عمل هستن و ازشون خواهش کنی بعد از عمل برات بذارن باور کن وقتی بهوش اومدی هیچ دردی نداری کاری که من خودم کردم.

ندا مامان رادین شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ

آزاده ج.ن این حالتت رو من از ۷ ماهگی داشتم و مثل تو تا صبح بیدار بودم باورت نمیشه چقدر گریه میکردم جون از خارش زیاد بدنم تاول زده بود و بعد خون میومد ولی دکترم میگفت تحمل کن.
منم مثل تو همه کاری میکردم ولی هیچ فایده ای نداشت.

رونالی شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام مامان سورنا
رفتی دکتر عزیزم؟؟؟

سوگند یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://suogandname.persianblog.ir/

اوضاع چطوره خانومی؟

ندا مامان رادین یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ

آزاده جون به منم گفتن امکان داره بچه که بدنیا بیاد این جوشها رو داشته باشه ولی الحمدالله نداشت.
در مورد زردی من از ماه هشت توی یخچال یک بطری عرق کاسنی یکی آب عناب یکی تخم شربتی گذاشته بودم و بجای آب اونا رو میخوردم چون خیلی خنک هستن آب روی گل ختمی هم خیلی خوبه.
رادین بدنیا که اومد مقدار زردیش جوری نبود که بخواد بستری بشه کلا" نرمال بود.
زایمان هم که کنی خوب میشی امکان هم داره قبل از زایمان خوب بشی.
راستی از همین الان برنامه بذار برای عید تشریف بیارین شیراز.اولین مسافرت سورنا کوچولو شیراز باشه.

رامین یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://ramiblue22.blogfa.com

تند و بیتاب دویدم سوی در
ضربه پاها در سینه من
چون طنین نی در سینه دشت
لیک در ظلمت دهلیز خموش
ضربه پاها لغزید و گذشت
باد آواز حزینی سر کرد
×××××××××××××××××××××××××××××
درود بر شما
آزادی نزدیک است.به امید پیروزی و رهائی از ظلم و جور
persian boy

تاویر دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ق.ظ http://molaparishan.blogfa.com

درود
با ساقی نامه ای زیبا به روزم وچشم به راه شما

فرزین و سارا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ http://tabrizfizuli.blogfa.com

با سلام
با مطلبی بنام (سعیـــد مجـــرّدی ، رضـــا افشـــار ، تامیـــن و روز جهانـــی معلولیـــن) مشتمل بر مقاله "ویلچر نشین سرزمین هنر" خاک پای شما را توتیای چشم خود میسازیم
سارا و فرزین ّ

شیوا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ

ندا مامان رادین دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ

آزاده جون به خاطر خارش میگی دارم میمیرم؟؟؟
آره عزیزم من تا سه روز مونده به زایمانم سرکار میرفتم اونم به سختی.
دقیقا؛ حالت رو درک میکنم ولی عزیزم چاره ای جز تحمل نداری

آره از خارش دارم میمیرممممممممممممم

بــــاران دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ http://webloge-man.blogfa.com/

سلام ازاده جان

خوبی خانمی؟بوسسسسسسس
ببخشید این روزا یه کم سرم شلوغ بود نتونستم بیام سر بزنم
سورنای عزیزم چه طورهای جان
مرسی که به من سر زدی خانم گل
میبوسمت
مواظب خودت و شازده باش
بووووووسسسسسسسسسسس

حسین دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ http://ialone.ir

سلام ، خوبی ؟ من میام ، نمی دونم چرا این طور فکر می کنی که اخلاق من عوض شده ؟؟؟
منتظرم ...

شادی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی؟
نی نی چطوره خوبه
یه ماه مونده هااااا من جات روزهارو میشمرم
شعرت هم قشنگ بود
روزهای آخر روزهای سختیه
مواظب خودت باش گلی
من امتحان دارم نمی رسم اپ کنم دعام کن
به خدا می سپارمت

آیدا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ

عزیزن زودی خوب میشه فقط 1 ماه مونده تحمل کن

سعید سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://f10.blogsky.com/

سلام ازاده جونم
مرسی عزیزم من خوبم.من همیشه میام وبلاگتون سر میزنم فقط تنبلی کردم واست نظر نذاشتم وگرنه همیشه یواشکی میام بهت سر میزنم
راستی وبلاگم را با یه موضوع توپ اپ کردم یه نگاه بکن عزیزم
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد