دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی
دیباچه

دیباچه

تو همانی که می اندیشی

اولین عید سورنا

سلام به همه دوستان عزیز امیدوارم که سال خوبی رو شروع کرده باشید امسال هم اولین عید من و وحید بود که خونه خودمون بودیم(پارسال عقد کرده بودیم) هم اولین عید سورنا

سال خوبی رو الحمدالله شروع کردیم پسرم هم یه خورده بزرگتر شده البته با بچه کوچیک عید یه کم سخته ولی واسه سال دیگه ۱ سالش تموم میشه راحتتریم امروز سورنا ۴۸ روزشه دقیقا وقتی ۴۰ روزش تموم شد احساس کردم دیگه قشنگ میشناستم هم منو هم باباشوخیلی احساس خوبی بود

خلاصه حالا که داریم پیش میریم تقریبا به بچه داری عادت کردیم (برامون دعاکنید )

چند تا عکس هم ازش گرفتیم که در اولین فرصت براتون میذارم.همه ماجرا یک طرف خنده هاشم یک طرف وقتی سر حال باشه بهش بخندم بهم میخندهفقط شبها یه خورده بد میخوابه

از مامانایی که تجربه دارن میخوام که راهنماییم کنن

راستی عکس هفت سینمون هم در اولین فرصت میذارم

نظرات 14 + ارسال نظر
مرلین باکس ، بهترین در دنیای لینک ب چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.merlin.ir


با سلام خدمت شما دوست عزیز و همراه همیشگی ...
دیگر نگران بازدید وبلاگ خود نباشید ...
فقط کافیست لینک خود را به طور کاملا رایگان در لینک باکس اینترنتی مرلین به نشانی www.merlin.ir ثبت نمایید ...
تا هم بازدید وبلاگ شما دوچندان شود و هم رتبه ی گوگل وبلاگ خود را افزایش دهید ...
منتظر حضور صمیمانه شما هستیم ...
با آرزوی موفقیت روز افزون شما دوست عزیز ...
مرلین باکس ، بهترین در دنیای لینک باکس ...

امیر چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.jas.blogfa.com

سلام آزاده چطوری؟
حال سورنا خوبه؟اگه بود بهش عیدی میدادم نهایتا یه ۵۰۰ تومنی.
با نظرتم صدرصد موافقم اما می دونی که این روزا وضعیت بازدید ها و اینترنت خیلی پایینه اما سوال و مطرح می کنیم.
اگه مصمم به این کار بودی بگو تا اعلام کنم هر جوری هم که خودت دوست داری این کارو می کنیم.

واقعا خوشحالم کردی.از طرف من عیدو به داداشم وحید هم تبریک بگو.
سال خوبی را برات آرزو میکنم آبجی.خبرشو بهم بده.منتظرما

مرلین باکس ، بهترین در دنیای لینک ب چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.merlin.ir

با سلام ...
لینک ارسالی شما به دلیل قرار ندادن لینک باکس در وبلاگ خو از لینک باکس حذف شد ...
لطفا ابتدا لینک باکس را در وبلاگ خود قرار دهید سپس مجددا لینک خود را ارسال کنید ...
همچنین لینک ارسالی شما به لینکدونی سایت نیز حذف شد
با تشکر ...
مدیریت مرلین باکس

عروس بیچاره شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ق.ظ http://www.poorme.blogfa.com

سلااااااااااااااام
عیدت مبارک
من که مامان نیستم نمی تونم کمکت کنم؟؟؟

آیدا شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

مرلین باکس ، بهترین در دنیای لینک ب شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.merlin.ir

با سلام ...
لینک ارسالی شما به دلیل قرار ندادن لینک باکس در وبلاگ خو از لینک باکس حذف شد ...
لطفا ابتدا لینک باکس را در وبلاگ خود قرار دهید س÷س مجددا لینک خود را ارسال کنید ...
____________________________________________________________
برای ثبت لینک خود در لینک باکس به سایت www.merlin.ir مراجعه کرده و ابتدا از طریق لینک "دریافت کد لینک باکس "کد لینک باکس را در وبلاگ خود قرار دهید ...
تذکر:برای قرار دادن کد لینک باکس در وبلاگتان از قسمت مدیریت وبلاگ به ویرایش قالب وبلاگ رفته و کد لینک باکس را در انتهای انتهای کدهای قالبتان بین دو تگ </body> و </html> قرار دهید ...
و سپس از طریق " ارسال لینک" لینک خود را ارسال کنید تا در لینک باکس قرار گیرد ...
تذکر:در صورت قرار ندادن و یا حذف کد لینک باکس ، لینک شما نیز از لینک باکس حذف خواهد شد ...
____________________________________________________________
با تشکر ...
مدیریت مرلین باکس

امیر دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.jas.blogfa.com

سلام آزاده خانم.واقعا ببخشید که دیگه رفتم تازه می خواستیم با هم یه کار شروع کنیم ولی به دلیل مشکلی که توی این چند روز برام پیش اومد دیگه از دنیا زدم.
باز ببخشید.حلالم کن.شاید یه روزی دوباره آپ کردم

ندا مامان رادین دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ

آزاده جون سلام
سال نو مبارک باشه امیدوارم که سال خوبی داشته باشی.
سال ۸۷ به نظرم برای تو خیلی مهم به شمار میاد چون دو اتفاق های مهم زندگی برای تو در این سال انجام شده ۱- ازدواج ۲-مادر شدن
ایشالله که همیشه جمعتون گرم و شاد باشه.
در مورد بد خوابیدن هم به نظر من تا سه چهار ماهگی طبیعیه بعدش خودش درست میشه.
منتظر عکسهای خوشگل سورنا جون هستم.

رونالی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام
از من بپرس اگه سوالی در مورد خواب بچه داشتی

سعید جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ http://f10.blogsky.com/

سلام ازاده جون
من واقعا شرمندم دلم می خواست اولین نفری باشم که تولد سورنا را بهت تبریک میگه ولی به خاطر یه مسائلی چند ماهی نبودم ولی در هر صورت تولد کوچولوتو تبریک میگم
خیلی بچه نازیه عکسشم دیدم
واسه تو و سورنا ارزوی سلامتی میکنم

باران جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ http://webloge-man.blogfa.com/

سلام ازاده جان
خوبی عزیزم
امیدوارم تعطیلات بهت خوش گذشته باشه که با وجود سورنا نازم حتما همین طور بوده
راستی مرد کوچک ما چه طوره وااااااای خیلی دوست دارم قیافه نازشو ببینم زودتر عکسشو بزار بی صبرانه منتظرم
عید امسال حتما یکی از بهترین عیدایی بوده که داشتی
امیدوارم در همیشه در کنار همسر و پسر خوشگلت زندگی رو با شادی و ارامش بگذرونی عزیزم
ببخش که این مدت نتونست یهت سر بزنم
از طرف من خوشگل پسرم و ببوس

بوووووووووووس

شیوا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ

بچه همینه دیگه! همش دردسر و اذیته.

بزرگ که بشه خوب میشه.

لوسی منگولا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

سلامم عسیسم .خوفی؟نینیت خوفه؟عیدتون مبارک.بیا من آپیدم.

ساقی جیغ !!! پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

چه سفره هفت سین خوشگلی چیدی...
چه خوش سلیقه...

سورنای گل چه طوره ...
چه بامزه میخوابه ...

مرسی خاله ساقی
امیدوارم خدا به خودت هم بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد